גואטה נגד נתניהו: "נתניהו חושב שכולם מטומטמים, הכל בלוף"

    "זו אינה תשובה התיישבותית הולמת אלא לעג לרש, אישור מצומצם זה אינו מהווה שינוי מגמה"
    איתי גדסי No Comments on גואטה נגד נתניהו: "נתניהו חושב שכולם מטומטמים, הכל בלוף"

    ח"כים נגד נתניהו • גואטה: "‏נתניהו יחל לבנות 42 יח"ד בהר חברון בדיוק כמו שהביא את הטנק של נעדרי סולטן יעקב הכל בלוף" • סמוטריץ: "השיטה שבה יש הקפאה ולאחר פיגוע ממחזרים מכרז ישן היא ביזיון"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    "זו אינה תשובה התיישבותית הולמת אלא לעג לרש, אישור מצומצם זה אינו מהווה שינוי מגמה"
    10:34
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on אבי מעוז: "אנחנו לא המדינה ה-51 של ארה"ב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    בכדי לעדן את המתקפה נגד ונגד מדיניותו, הודיע אמש (מוצ"ש) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא ושר הביטחון אביגדור ליברמן החליטו לאשר בניית 42 יח"ד בקרית ארבע, בשכונה סמוכה לבית בו אירע הפיגוע ביום חמישי.

    אלא, שהבוקר חברי הכנסת מהקואליציה תקפו את החלטת נתניהו לבנות 42 יחידות דיור בתגובה לרצח המזעזע בחברון. ח"כ בצלאל סמוטריץ אמר כי "השיטה הזו שבה יש הקפאה ולאחר פיגוע קשה ממחזרים איזה מכרז ישן של כמה יחידות בודדות היא פשוט ביזיון. הגיע הזמן לחזור לבנות רגיל. ‏‎כל דבר אחר נותן פרס לטרור ורק מעודד אותו".

    גם ח"כ יגאל גואטה תקף את נתניהו ואמר כי "‏נתניהו יחל לבנות 42 יח"ד בהר חברון בדיוק כמו שהביא את הטנק של נעדרי סולטן יעקב הכל בלוף. הטנק לא הטנק והדירות כבר בבניה. חושב שכולם מטומטמים".

    אמש אמרו במועצת יש"ע כי "זו אינה תשובה התיישבותית הולמת אלא לעג לרש, אישור מצומצם זה אינו מהווה שינוי מגמה. יחד עם הפעולות הצבאיות והביטחוניות שנעשות במרחב חברון חייבת לבוא פעולה התיישבותית ציונית חזקה ואמיתית על ידי אישור אלפי יחידות דיור וקידום פיתוח תשתיות התישבותיות במרחב. רק מהלך כזה יהווה תשובה ציונית הולמת לטרור".



    0 תגובות